torsdag den 10. september 2015

Første dag i varme LA

Eftersom vi ikke kunne sove til længere end kl. 4.30, har vi været ganske produktive her vores første dag. Vi startede med at gå ud for at finde noget morgenmad omkring kl. 7, men da vi ikke kunne forene os med at skulle spise hverken mcDonalds eller Burger king til morgenmad, endte vi med at gå i et ret stort indkøbscenter og købte ind til morgenmad som vi lavede da vi kom hjem.
   Vores lille fine værelse.
   Ja vi roder lidt:P

Da der er hunde hamrende varmt i Los Angeles for tiden så vi gevaldigt frem til at skulle en tur i vandet, sammen med et surfbræt og vores surferinstruktør Matt fra Aloha brothers. Vi havde dog undervurderet trafikken i LA noget så voldsomt, og måtte lige ringe og melde at vi blev et kvarter forsinket. Der er jo SINDSSYGT mange biler på vejene i Los Angeles, og vejnettet er slet ikke gearet til det!
Vi havde booket vores instruktør i et par timer, og Marc blev helt habil til at komme op på brættet. Camilla brugte til gengæld mere tid under brættet end ovenpå det (nåh ja øvelse gør mester)! Om ikke andet havde vi det rigtig sjovt, og det er klart noget vi skal prøve igen. Bagefter brugte vi et par timer på at besøge Venice Beach og Santa Monica Pier på en leje cykel og selvfølgelig fik vi også lige set hvor Arnold løftede jern i sine yngre dage på Muscle Beach.
Bagefter var vi lige hjemme for at få en skyller hvorefter turen gik ud for at finde et sted vi kunne se sæsonens første NFL kamp gerne i nærheden af Walk of Fame, så vi kunne slå to fluer med et smæk. Vi fandt en mexikansk bar/restaurant hvor kampen blev vist og øllene var kolde. Maden var derimod ikke noget at skrive hjem om. Bagefter tog vi en tur op ad Hollywood Boulevard for at se alle gøglerne og Graumanns chinese theater, og nu sidder vi i vores gårdhave og skriver på bloggen for ikke at falde i søvn.
Vores gårdhavde for tre overnatninger.

Vi er helt vildt trætte efter en lang dag uden middagslur, og Marc var da også tæt på at falde i søvn i sin øl efter maden! Vi håber at kroppen snart vender sig til den 9 timers tidsforskel, så vi kan få en normal døgnrytme, ellers bliver det 3 lange uger :P
Vi håber i har det godt derhjemme.