onsdag den 21. juni 2017

Six flags og woodbury

I mandags brugte vi dagen i Six Flags - og hold nu ferie vi havde det sjovt! Det var lige hvad vi havde brug for ovenpå nogle lange køredage 😊 Vejret havde lovet masser af regn, lyn og torden, men som alle de andre gange på ferien - var vejrguderne med os! Vi så ikke en dråbe regn, og vi hyggede os helt vildt! Der er nogle sindssyge rutchebaner, og heldigvis er hverken Marc eller jeg nogle tøsetøser, så vi skulle selvfølgelig op i det hele! (Ja jeg ved godt at solen, på magisk vis har fået mine øjnbryn til at forsvinde 🙄)
 

Da vi havde brugt nogle timer på at forsøge ikke at kaste op, mens vi blev sendt på hovedet, drejet rundt og kastet op i luften - besluttede vi os for at gå i deres vandland! Nøjs det var sjovt! Sjældent har jeg grint så meget og det er et sted vi helt sikkert skal ind igen, hvis vi er på de kanter 😊
I går brugte vi dagen på at køre til Woodbury outlet, og på at være max stolt storesøster - nu er min seje lillebror blevet student! 
Outlettet som er så stort at efter at have været der i 5 timer og havde brugt en mindre formue på blandt andet nye underbukser, sko og træningstøj - havde vi ikke været igennem hele outlettet! Så i dag tager vi anden omgang 🙈 og så ender vi i vores sidste stop og en by med en helt specielt plads i vores hjerter - New York City ❤️ Nu pakker vi for sidste gang inden vi skal hjem, det er nu aldrig den sjoveste del af en roadtrip 😬
 
Men så skal vi ned og have pandekager og så er alting godt igen 😊 kan i have en dejlig onsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar