fredag den 25. januar 2019

Sidste dag i Penang og ankomst til paradis

Vi brugte sidste dag i Georgetown på at vandre ned og se noget mere streetart, før vi gik på det måske mindst imponerende fort vi nogensinde har set 😂 Fort Cornwallis er navnet og vi havde set hvad der var at se på ca. 20 minutter (inkluderet en drikkepause i skyggen).

Bagefter gik vi hen og fik tjek på hvor vi skulle med færgen dagen efter, så det var nemt at bestille en Grab.
På vejen hjem mod hotellet var vi inde og besøge en kristen kirke og et kinesisk tempel - der har den kristne kirke virkeligt noget udviklingspotentiale på udsmykningen, for hold nu ferie, templet var imponerende!

Resten af dagen gik med pooltid inden vi smuttede efter noget indisk til aftensmad!

Dagen efter var vi oppe før solen stod op, for at være ved færgen kl. 7.30. Først stod transporten på en tre timer lang (gaaaab) tur med hurtigfærge til Langkawi, hvorefter vi fortsatte tre timer senere til Koh Lipe, Thailand. Eller vi kan også bare kalde det paradis! Det gør vi fra nu af!

Vi ankom til det smukkeste blå vand og hvide sandstrande, langt væk fra nærmeste civilisation. Og om vi er begejstrede? Ja det tror jeg nu nok vi er!!
Første hele dag i paradis er gået med at snorkle med klovnfisk, papegøjefisk, en masse andre smukke akvariefisk og en enkelt bluespottet stingray direkte fra stranden af, så lige en tur i poolen og til sidst en øl på altanen - og ja så startede vi lige forfra og gjorde det hele igen! Vi er vilde med den her ø!

Vi sender lidt bølgeskvulp og fuglekvidder jeres vej og håber i har det lige så godt derhjemme, som vi har her ❤️